Saturday, 25 March 2017

Ce îmi place sambata ...

... sau 50 de lucruri despre mine! Va provoc! Puteti sa îmi spuneti 50 de lucruri despre voi? 😅 
 
01. sunt din zodia scorpion
02. port ochelari
03. am un frate
04. ochii mei sunt caprui

05. mereu beau cafeaua cu putin lapte si miere sau sotul îmi prepara un capuccino
06. culoarea mea preferata este albastru (culoarea jeansilor)
07. îmi place sa zbor cu avionul
08. trandafiri îi daruiesc doar persoanelor care îmi sunt dragi

 

09. iubesc rujul rosu, dar ma dau cu ruj destul de rar ptr ca îl mananc! 😅
10. îmi place sa îmi fac unghiile, am multe sticlute cu oja


11. nu am carnet de sofer
12. folosesc fond de ten si farduri dar din ce în ce mai rar (oare de ce?)
13.îmi place la nebunie rimelul si implici genele lungi, dar nu false
14.detin vre-o 8 perechi de blugi


15. iubesc parfumurile
16. imi este frica de apa adanca
17. floarea mea preferata este frezia.
18. nu fumez
19. sunt impreuna cu sotul meu de 40 de ani; de 38 de ani suntem casatoriti
20. m-am nascut  intr-o zi de duminica,  dimineata
21. imi place foarte mult sa dansez



22. sotul meu este cel mai bun bucatar din lume! Love you baby! 💝
23. iubesc cartile si teatrul radiofonic
24. am un nepotel
25. am 155 cm inaltime
26. dimineata in general sunt în cea mai buna forma


27. pantofii cu toc (de 10cm) sunt cea mai frumoasa inventie, detin o mica colectie
28. ma exprim mai usor in scris decat verbal - uneori ...
29. sunt pasionata de tot ce tine de home design   


30. iubesc pisicile de scortisoara
31. am fost în tabara cu colegii de liceu de doua ori, în ultima tabara mi-am întalnit sotul, m'n liefje !


32. dantela este o "obsesie", cu cat mai multa cu atat mai bine!
32. nu îmi place barfa
33. îmi place Parisul
34. macarons de la Laduree sunt preferatele mele
35. îmi plac culorile pastelate


36. primavara iubesc liliacul înflorit
37. îmi plac tatuajele discrete
38.traiesc cu principiul "respecta, ca sa fi respectat"
39.îmi place grafica pe computer


40. bijuteriile fine sunt cele mai frumoase
41. culorile alb si negru sunt baza garderobei mele
42. îmi place baletul clasic
43. Queen este formatia mea preferata


44. ciresele si capsunii sunt fructele mele preferate
45. visez sa sar cu parasuta
46. nu arunc hainele, daca ma satur de ele le dau la containerul pentru saraci
47. peste ... ani implinesc 60 de ani (viata începe la 60!) Nu mai e mult!  😅
48. nu am de gand sa-mi fac operatii estetice
49. mi-ar place sa am un pat cu baldachin.


50. Tenerife este insula noastra preferata.

Multumesc ca ma comentati! :))
Toate imaginile sunt de pe tumblr.com

º•¤.¸¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.¸ (¯`♥´¯) ¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯

.¤•º°´¯¸.¤•º°´¯♥♥♥BEAUTIFUL♥♥♥¯`°º•¤.¸¯`°º•¤.
 

26 comments:

  1. Interesante lucruri am aflat despre tine. Avem câteva-n comun.

    ReplyDelete
  2. Deci cu unele m-ai surprins!
    Saritul cu parasuta, tatuajele (ai?)..
    Iar cu restul...multe le avem in comun! 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai ce mi-ar place sa sar cu parasuta ... cine stie?! Poate ca daca împlinesc 100 de ani sar! 😅
      Nu, nu am tatuaj dar tare ma bate gandul sa-mi fac unul mic.

      Delete
  3. Si eu imi doresc un pat cu baldachin! Si apropo de astfel de paturi, stiai ca ele au fost concepute pentru a-i feri pe somnorosi de insecte, praf si alte minunatii ce puteau pica din tavan? Pe vremurile alea se statea cam prost la capitolul curatenie, camerele erau inalte si era destul de greu sa le cureti. Asa ca au inventat paturile de genu- dar mie tot imi plac. Plus caaaaaaaaa nimeni nu ar sti ce fac eu dupa perdele :)

    Desigur, mi-ar placea ca patul sa vina cu o casuta pe masura!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patul cu baldachini a aparut cu aproximatie in era Tudor din secolul al 15-lea in Anglia. Aveau rol si de protective impotriva insectelor, dar nu era vorba de curatenie. In 'radacinile' lui patul este oriental. Poveste lunga! 😅

      Delete
  4. Frumoasa ziua ta de sambata! M-am rasfatat si eu cu miros de liliac si aroma "pufoasa" de scortisoara! Mi-ar placea sa realizez tablouri mixed media cu dantele. Eu as mai adauga afine si zmeura! Cat priveste cartile cumpar prea multe si constat ca nu mai ajung sa le citesc... (bookaholic? :D)Visez sa ajung sa-mi gasesc drumul in handmade, desi poate era mai bine sa incep acum vreo 25 de ani..., dar si spre 60 e bine! :D Cred ca barfa imi strica karma si dauneaza grav sanatatii!!!
    Imi place sa invat si sa tot descopar. Desi, ar trebui sa mai las si pe vietile viitoare, ca sigur sunt!

    Un weekend excelent, draga Ella! Multumesc pentru ganduri!
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa înteleg ca suntem aproximativ de aceeasi varsta Suzana?
      Nu e niciodata prea tarziu sa înveti ceva, asa ca daca începi un nou hobby sa ne arati si noua! Si afinele si zmeura sunt bune, dar aici enorm de scumpe! Si înca ceva ... nu lasa pe "o alta viata" ce poti face în asta! 😅
      Si weekendul tau sa fie unul minunat Suzana draga!
      Pupici! <3

      Delete
  5. Multumim ca ne lasi sa te cunoastem mai bne :) Intr-o vreme facusem si eu o lista de genul asta dar nici pe departe nu avea 50 de puncte. Ce simt eu din ce-ai scris, e ca ai omul potrivit langa tine si asta face ca totul sa fie perfect :) Am dreptate ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur ca ai dreptate Dani ! Altfel nu am fi rezistat atat de mult timp împreuna! Ne-am crescut unul pe celalalt, eram copii cand ne-am cunoscut!
      Weekend fain!

      Delete
  6. Ce de puncte comune avem?Afara de pantofii cu toc,carnet de sofer,ochi caprui si alte cateva ,chiar ma regasesc .Eu am 65 de ani si am 43 de ani de casnicie,un pic mai batrana,depinde cum ai sufletul,al meu e tanar.In liceu am papat o mustruluiala de la mama,pentru ca ma dusesem sa ma inscriu la parasutism,in Ploiesti.Ce bine ca am avut timp sa intru aici,asa te-am cunoscut mai bine.Nu ne-ai spus de unde esti din Romania.Nu pui poze,am zarit o singura data figura ta si tin minte ca am studiat-o ceva.Nu sunt prea curioasa din fire,dar sunt oameni,care-mi plac si as vrea uneori sa stiu mai multe.Sti ca am suferit,cat ai lipsit atat de mult pe-aici si revenirea a fost ca un dar pentru mine.Gata,prea multe de-odata! O duminica minunata ,draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buni draga, ma bcur ca avem "asemanari" ! 😅
      Saritul cu parasuta ma "urmareste" de mult, poate o data..
      Esti mai mare ca mine cu 8 ani, dar suntem amandoua la fel de tinere! 😅
      Sa ai o duminica placuta draga mea!

      Delete
  7. interesante puncte... avem multe în comun (desigur...) !!!
    din toate, am dedus că ai avut, ai şi vei avea o viaţă aproape perfectă - mă bucur, din tot sufleţelul meu, pentru tine (poate ai trăit un picuţ şi pentru mine...) !
    pupic dulce !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu daca exista o viata perfecta sau aproape perfecta, dar stiu ca poate exista o viata împlinita! Nu e niciodata prea tarziu ca sa îti schimbi modul de viata! Incearca si nu te uita cum traiesc altii, ai curaj sa-ti traiesti viata! Pupici! <3

      Delete
  8. Multumesc ca ai deschis un pic mai mult usa catre tine. Si ma bucur sa constat ca unele puncte (notate aici) sunt comune: 7, 8, 10, 12, 13, 14, 15, 21, 23 (cartile numai) :), 28, 29, 30 (pisicile in general, implicit cele de scortisoara) :), 32, 33 (chiar daca nu e "preferatul"), 35 (dar si cele vii), 38, 39 (dar nu ma pricep), 40, 45 (e fain!), 46, 47 (mai am 10), 48, 49.
    Iubesc si liliacul inflorit, imi plac ciresele si capsunile.
    Am si constatari de facut: ai o viata implinita si poti zambi chiar si atunci cand zambetul, cumva, doare - cel puţin asa percep eu, si nu doar din aceste "50 de puncte". :) Si va doresc sa fiti sanatosi si sa aveti mii de bucurii si de acum inainte. :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o seara minunata! Pupici! <3

    ReplyDelete
  9. Acum am vazut 32 este de 2 ori, deci sunt 51 de puncte! 😅
    Avem multe în comun asa este si ma bucur ca poti citi printer randuri! :) Iti multumesc din suflet pentru urare. Sanatatea este cel mai important lucru! Seara frumoasa draga mea! Pupici!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Unde? 😅
      Ok! Astept!

      Delete
    2. In provocare! :)) Am reusit...dupa vreo 3 zile.

      Delete
  11. We have many things in common and some others that I hope to have, grandchildren for example. Kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think that the women are the same whatever the country and language ...
      I hope for you that you will become a grandmother! :)
      Hugs!

      Delete
  12. Hmmmm... cred că accept și eu provocarea. :)

    ReplyDelete